تیرماه ۹۸ :

برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات

برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات

به گزارش جاوید شو چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تیرماه ۹۸ توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می گردد.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملكردها در زمینه انتشارات روابط عمومی ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی تیرماه ۱۳۹۸ برگزار می گردد.
آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالكترونیك و مكتوب در روابط عمومی و عرضه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مدیران و كارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشاراتی، فرهنگ سازی مناسب، تكریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات تبیین نقش تكنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات، دستیابی به راهكارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الكترونیك و مكتوب در روابط عمومی ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و كارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیتهای برتر و شاخص و تحرك بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ كیفی و كمی از اهداف این جشنواره اند.
چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار می شود. در بخش آموزش كارگاه های آموزشی و همایش تخصصی تولید محتوا برگزار می گردد. همینطور نمایشگاه محدود جشنواره انتشارات برگزار می شود و تهیه و انتشار كتاب استانداردهای نشر در روابط عمومی و انتشار ویژه نامه جشنواره هم در دستور كار است.
این جشنواره در بخش های ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی، هنرهای تجسمی- بصری، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتالی، تبلیغات، تحلیل محتوا، تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی، كارشناس برتر انتشارات روابط عمومی و نحوه عرضه آثار برگزار می شود.
نفرات برگزیده هر بخش تندیس زرین و دیپلم افتخار دریافت می كنند و از نفرات دوم و سوم با لوح سپاس قدردانی خواهد شد.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و شرایط شركت در جشنواره می توانند به سایت انجمن متخصصان روابط عمومی رجوع كنند.

 

1397/12/01
15:09:02
5.0 / 5
4999
تگهای خبر: ادبیات , برنامه , جشنواره , فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
جاوید شو جاوید شو