صالحی تاكید كرد:

تلاش دشمنان برای تفرقه افكنی در ایران

تلاش دشمنان برای تفرقه افكنی در ایران

جاوید شو: وزیر ارشاد اسلامی بابیان اینكه امروز باید هوشیار بود چونكه دشمنان برای تفرقه افكنی در ایران برنامه و تلاش دارند، اظهار داشت: باید همه مان زیر چتر انقلاب مسیر سعادت را سپری نماییم.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، عباس صالحی شامگاه پنج شنبه در جمع مردم گرمسار به میزبانی مسجد جامع این شهر، بابیان اینكه دانش قطره ای و جویبار نیست، بلكه آبشاری بوده و از همه سو فرومی ریزد، تاكید كرد: همه ما مسئولان باید تلاش نماییم تا خوشه ای از دانش و محبت و رحمت واسعه ای باشیم كه با استفاده از همراهی مردم در امتداد منویات رهبری انقلاب اسلامی گام برداریم.
وی بابیان اینكه امروز باید مهر و محبت را در جامعه ترویج كرد، اضافه كرد: تجلی فرصت مهر خداوند به تمام خلایق عالم است از طرف دیگر باید تلاش شود تا مهر و محبت و رحمت توسعه یابد.
وزیر ارشاد بابیان اینكه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است، تاكید كرد: منشور راهبردی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی تجلی مهر و رحمت معنوی خودرا نشان میدهد.
صالحی اظهار داشت: باید تلاش شود تا جامعه به آگاهی برسد و مهر و محبت و مودت در میان مردم توسعه پیداكرده و اختلافات و كینه ها كم شود و فضایی از مهر و محبت محمدی(ص) در جامعه پراكنده شود.
وی بابیان اینكه دشمنان تلاش نموده اند تا در بین مردم تفرقه و نفاق ایجاد كنند اما باید هوشیار بود، اظهار داشت: خوشبختانه همراهی و هم گامی مردم این ترفند را خنثی كرده و در آینده نیز می كند پس اطمینان داریم كه كشور ما در دهه پنجم انقلاب، پرتوان تر از چهار دهه گذشته به پیش خواهد رفت.
عضو كابینه دوازدهم همین طور اظهار داشت: خوشبختانه گرمسار با خاصیت های تاریخی خود و وضعیت سواد و دانش مردمانش، اتفاقات خوب و مباركی را برای ساكنانش فراهم می سازد.


منبع:

1398/08/21
22:23:47
5.0 / 5
4391
تگهای خبر: برنامه
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
جاوید شو جاوید شو