از سوی نشر منیر صورت گرفت

تجدید چاپ چند كتاب زعیم انجمن حجتیه در تهران

تجدید چاپ چند كتاب زعیم انجمن حجتیه در تهران

جاوید شو: انتشارات منیر چند كتاب از نادر فضلی را تجدید چاپ كرد. نادر فضلی بعنوان رئیس شاخه تهران انجمن حجتیه شناخته می گردد و در این سال ها هم مناظره هایی در حقانیت انجمن حجتیه برگزار كرده است.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، انجمن حجتیه مهدویه در دهه ۳۰ توسط حجت الاسلام محمود ذاكرزاده تولایی (حلبی) با هدف مبارزه با بهاییت تشكیل شد. این انجمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیری متفاوت از انقلاب را در پیش گرفت كه با انتقادهای حضرت امام خمینی(ره) روبه رو شد. بعد از هشدارهای معمار كبیر انقلاب، شیخ محمود حلبی تصمیم به انحلال آن گرفت و طی اطلاعیه ای در سال ۱۳۶۲ تمام فعالیت های این انجمن را تعطیل اعلام نمود.
با وجود مخالفت های امام خمینی(ره) و حكم به تعطیلی انجمن حجتیه مهدویه توسط بنیان گذار آن، اما فعالیت های انجمن در خفا پی گرفته شد و بزرگان و فعالان انجمن تالیفات و كتاب های خویش را درسطحی گسترده منتشر می كردند. در این سال ها هم چند ناشر به انتشار آثار نویسندگان انجمن اقدام نموده و حلقات این انجمن هم دوباره فعال شده اند. درباره مجوز فعالیت دوباره آنها هنوز هیچ خبر رسمی منتشر نشده است و البته معمولا جلسات حلقه ها هم در خفا برگزار می گردد. هرچند در این میان انجمن برنامه های علنی هم دارد و مبلغان آن گاهی در جلسات رسمی فرهنگی حاضر شده و درباره انجمن سخن گفته اند.
نادر فضلی یكی از نویسندگان و فعالان انجمن حجتیه است كه در این سال ها در جلسه های مناظره درباره انجمن شركت كرده و درباره انجمن سخنرانی كرده است. او بعنوان لیدر و رئیس شاخه تهران این انجمن شناخته می شود. در دو دهه اخیر كتاب های وی در سطحی گسترده و با شمارگان بالا منتشر و توزیع شده اند. (از اواخر دهه ۷۰ تالیفات فضلی معمولا با تیراژهای پنج یا ۱۰ هزار نسخه منتشر می شدند، اما كتاب های وی در سه سال اخیر با تیراژهایی زیر دو هزار نسخه منتشر و یا تجدید چاپ شده اند.) انتشارات منیر، كه به تازگی چاپ هشتم «انیس دل ها» و چاپ دهم «در جست وجوی جانشین پیامبر» فضلی را هركدام با شمارگان هزار نسخه منتشر نموده است.
این انتشارات در سال قبل چند كتاب دیگر فضلی همچون چاپ یازدهم كتاب «علی(ع) جانشین به حق پیامبر(ص)» را در ۱۵۰۰ نسخه، چاپ اول جلد اول و هشتم و دهم (در دو هزار نسخه) نهم و دوازدهم از «تفسیر امیرالمومنین (ع)» در ۱۵۰۰ نسخه، چاپ نهم «تنها تو را می پرستیم: ده درس در توحید» در ۲۳۰۰ نسخه، چاپ ششم «از عاشورا تا ظهور» در هزار نسخه، چاپ دهم «بر این آیین می مانیم: ده درس در امامت» در ۱۸۰۰ نسخه و چاپ هفتم «بانوی من زهرا(س)» را در دو هزار نسخه، را منتشر نموده بود.

1397/07/21
15:18:15
0.0 / 5
4734
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
جاوید شو جاوید شو