سعید اوحدی مطرح كرد:

اما و اگرهای بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

اما و اگرهای بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

جاوید شو: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره وضعیت جاری و سال آینده بودجه این سازمان توضیحاتی ارائه نمود.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بامداد امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوال مهر در باره وضعیت بودجه این سازمان در سال آتی و آینده و اینكه چرا بودجه این سازمان بیشتر از هرچیز صرف برنامه های مناسبتی می شود، عنوان كرد: ما در سال ۹۷ با مشكلات جدی در زمینه بودجه مواجه بودیم تا جایی كه تنها حدود ۴ درصد از بودجه ما توانست صرف برنامه های فرهنگی شود. بنا بر این ما كوشیدیم در برگزاری خیلی از برنامه های خودمان رویكرد مشاركتی در پیش بگیریم. با این همه برگزاری جشنواره فیلم شهر و افتتاح پردیس تئاتر خاوران و اجرای اركستر شهر باز در اولویت كاری ما بود اما به سبب نبود بودجه این مساله مقدور نشد. امیدوارم كه با تصویب بودجه در هفته گذشته در جلسه هیئت امنای ما صورت گرفت در سال ۹۸ با وضعیت بهتری مواجه باشیم.
اوحدی افزود: ما امیدواریم كه بودجه سال آینده ما كه نگاه پشتیبانی شهردار تهران را باز با خود به همراه دارد مشكلات سال فعلی را نداشته باشد و ما باز با عنایت به محدودیت های موجود و با نگاهی به افزایش های منطقی بودجه در سال آتی بتوانیم برنامه های خودرا پیش ببریم
وی در همین زمینه اظهار داشت: بخش عمده ای از برنامه های موجود سازمان با مشاركت دستگاه های دیگری تامین می شود و برنامه های دهه فجر باز با مشاركت ۱۰ دستگاه خارج از شهرداری تهران و باز شهرداران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در دست اجراست.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: برنامه های سازمان بطور عمده همزمان با مناسبت هایی اجرا می شود اما باید دقت نماییم كه مناسبت ها را نمی توان از رویدادهای شاخص جدا كرد. ماموریت ما ارتقا سطح فرهنگ و توسعه ارزش های فرهنگی در تهران است و برای این اتفاق اهتمام می نماییم از بستر مناسبت ها استفاده نمائیم. هنر اصیل و ماندگار ما حتما روی زندگی مردم موثر است و نمایش این هنر در برنامه هایی به مناسبت های مختلف رویكرد ماست.
اوحدی در ادامه از عدم موفقیت در برگزاری هفته فرهنگی یمن در روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی به سبب تامین نشدن بودجه آگاهی داد.
وی همین طور با اشاره به مشاركت نداشتن سازمان در تولید فیلم سینمایی امسال و در روزهای جشنواره فیم فجر اظهار داشت: من این نوید را می دهم كه با تصویت بودجه سال آینده، ما شاهد تحولی عمیق در حوزه تئاتر و موسیقی در سازمان خواهیم بود.

1397/11/09
23:38:45
5.0 / 5
4396
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , فرهنگ , هنر
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
جاوید شو جاوید شو