تمدید ثبت نام هفتمین دوره برنامه پزشك پژوهشگر

تمدید ثبت نام هفتمین دوره برنامه پزشك پژوهشگر

ثبت نام در هفتمین فراخوان و ارسال مدارك برنامه ˮپزشك پژوهشگرˮ از دهم تا ۳۱ تیرماه سالجاری تمدید گردید.


به گزارش جاوید شو به نقل از ایسنا، پیرو اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برنامه پزشک پژوهشگر با محوریت فعالیتهای کسب دانش و مهارت های بالینی و پژوهشی به طور همزمان و هدفمند در یک حیطه خاص از علم پزشکی است و پذیرفته شدگان می توانند از اول مهرماه ۱۳۹۹ دوره های آموزشی خویش را آغاز کنند.
این برنامه در مقطع جدید دانشگاهی نبوده و کاریکولوم آموزشی آن عملا تلفیقی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص/فلوشیپ بالینی بعلاوه دوره PhD by Research است.
همینطور کلیه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص/فلوشیپ های بالینی و همینطور دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر هم اعمال می شود مگر آنکه در این آیین نامه به صورت دیگری آمده باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، پذیرش دستیاران این برنامه در چارچوب ظرفیت استعدادهای درخشان یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه های کشور خواهد بود.
شرکت در برنامه پزشک پژوهشگر برای دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی کاملا ً اختیاری است و هیچگونه محدودیتی در نوع استخدام (پژوهشی، آموزشی، و یا درمانی) برای فارغ التحصیلان برنامه پزشک پژوهشگر در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وجود ندارد و صرفاً به مدارکی که کامل باشند و در این بازه ی زمانی ارسال شوند، رسیدگی خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس http: //rcd.research.ac.ir رجوع کنید.




منبع:

1399/04/23
20:51:03
5.0 / 5
2478
تگهای خبر: برنامه , شركت
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
جاوید شو جاوید شو