رئیس كمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی:

باید در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به لطمه شناسی سبك مدیریتی بپردازیم

باید در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به لطمه شناسی سبك مدیریتی بپردازیم

جاوید شو: رئیس كمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: باید در چهلمین سال تداوم انقلاب اسلامی به لطمه شناسی سبك مدیریت های اجرایی پرداخته و درصدد اصلاح اشتباهات برآییم.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، حسن بنیانیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه كن اظهار داشت: همه ادیان مجموعه ای از اعتقادات، احكام و اخلاقیات بوده و در همه جوامع به میزان پایبندی مردم آن جوامع، در شكل حكومت و برنامه های مربوط به مدیریت آن جامعه تأثیر گذار است.
وی اضافه كرد: از این جهت بحث جدایی دین از سیاست بی معنا است و افرادی كه دم از جدایی دین از سیاست می زنند، ناخواسته می گویند به جای اتكا به مبانی دینی و اخلاق دینی به اندیشه های شكست خورده غربی بازگشت نماییم.
رئیس كمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه افزود: بدیهی است، وقتی ما آخرین و كامل ترین دین الهی را در اختیار داریم، انتظار است كه مدیریت جامعه اسلامی مبانی سازماندهی و سیاستگذاری خودرا به احیا احكام و اخلاق الهی گذاشته و خود بهتر و بیشتر از همه مردم با عمل و رفتار خود شیرینی حكومت مبتنی بر دین داری را به مردم بچشاند.
وی اظهار داشت: از این منظر ما باید ضمن بهره گیری از همه فرصت ها و امتیازاتی كه دین و دینداری برای ما به ارمغان آورده در چهلمین سال تداوم انقلاب اسلامی به لطمه شناسی سبك مدیریت های اجرایی پرداخته و درصدد اصلاح اشتباهات برآییم.
بنیانیان با بیان این كه در نظام مردم سالاری، فرهنگ عمومی نقش زیادی ایفا می كند، افزود: تمامی مردم باید خودرا در عملكرد مثبت و منفی مدیران شریك بدانند و از این جهت همه دلسوزان جامعه نقش خودرا در اصلاح فرهنگ جامعه شناسایی و اصلاح كنند.

1397/09/30
13:52:57
5.0 / 5
4312
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
جاوید شو جاوید شو