مدیر شهرستان ادب مطرح كرد؛

مدیران و مسؤلان سال های اخیر كارنامه موفقی ندارند

مدیران و مسؤلان سال های اخیر كارنامه موفقی ندارند

به گزارش جاوید شو علی محمد مودب اظهار داشت: مدیران و سیاست ورزان سال های اخیر كارنامه موفقی از خود به جا نگذاشته اند اما رزمندگان عرصه فرهنگی انقلاب زمینه ای ساخته اند كه می شود انتظار داشت نظام مدیریتی بهتر شود.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، نشست «دورهمی بچه های انقلاب» با حضور تعدادی از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی شب گذشته در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار گردید.
در این مراسم حسین یكتا از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید امروز روزهای جنگ را باردیگر مرور نماییم. یادمان نرود روزهایی بود كه با چند تفنگ ام یك و برنو و ژ ۳ به جبهه رفتیم و جنگ كه به اتمام رسید صاحب پنج نیروی نظامی بودیم. یادمان باشد كه آن روزها پشت دیوار بصره بودیم و حالا به پشت دیوارهای بیت المقدس رسیده ایم. همه اینها حاصل یك هم افزایی است. اگر امروز حاج قاسم نبرد شامات را می گرداند به خاطر آن است كه خودش می گوید در جوانی شهید باقری او را جایی میان بیابان های دشت عباس پیاده كرد و كوهی نشانش داد و گفت برو در دامنه آن كوه جایی مناسب برای ایجاد لشگكرت پیدا كن.
وی اضافه كرد: شرایط امروز ما به شكلی است كه حتی یك بیت شعر و یك صفحه كتاب هم برای تقویت جبهه انقلاب بی ارزش نیست و به كار بركت می دهد. كافی است یك نفر از صاحبان این آثار نظركرده باشد و شعرش یا قلمش برود میان خیل دل های رمیده و رنجیده و حتی ترسیده. باور كنید چنان اثری خواهد داشت كه نمی توان تصورش كرد
یكتا در ادامه اظهار داشت: در میانه این ماجرا معبر صدق و مخرج صدق را آرزو می نماییم. به دنبال یك آهنگران و یك «ای لشكر صاحب زمان آماده باش» دیگریم. به حوادث اخیر نگاه نكنید. كمی انقلاب رودل كرده بود. بالا می آورد و حالش خوب می شود. ما الان و امروز با منافقان حرام خور روبروییم اما اینها هم می گذرد و حل می شود. ان شا الله اگر از افق تمدنی كه رهبرمان می گوید به ماجرا نگاه نماییم خداوند به كار ما بركت بیشتری می دهد.
علی محمد مؤدب مدیر مؤسسه شهرستان ادب هم بعنوان سخنران بعدی این مراسم اظهار داشت: چند شب پیش فیلمی می دیدم از شهید عزیزمان محمود كاوه كه خطاب به رزمندگان می اظهار داشت: شما كارتان را درست انجام دهید. من با شما طوری حرف می زنم و با فرماندهان طور دیگری. مهم این است كه شما در موقعیت خود كارتان را درست انجام دهید. امروز هم در موقعیت فتنه فرهنگی ما وضعیت غریبی داریم. عده ای دارند با همه جان كار می كنند و قلم می زنند ولی سیاست گذاران و مدیران طور دیگری می بینندشان. من با جرأت می گویم كه تصور نمی كنم این مدیران و سیاست ورزان در سال های اخیر كارنامه موفقی از خود به جای گذاشته باشند. امروز رزمندگان و سرداران عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی زمینه ای ساخته اند كه می شود انتظار داشت نظام مدیریتی این عرصه بهینه تر و بهتر شود.
وی اضافه كرد: جنگ نرم به تعبیر من عرصه و مدیان جنگ نیست. میدان كشتن و دریدن نیست. جنگ نرم میدان مهربانی و ملاطفت و انس است. نبرد انس و الفت الهی با نیروهای شیطانی. دلاوران این عرصه كسانی هستند كه بهتر بتوانند دل ببرند و دلداری كنند. امروز میدان نبرد تغییر كرده. در میدان نبرد نرم باید فرزندان جبهه انقلاب را با خودمان بزرگ نماییم و اجازه ندهیم به جای دیگری بروند. نباید اجازه بدهیم بچه هایی كه در این سال ها جنگیدند و كمبود امكاناتشان را به جان خریدند، به آسانی از كنار ما بروند.
مؤدب در ادامه تازه سروده ای از خویش را به میثم نیلی تقدیم كرد.
بخش دیگری از این مراسم به تجلیل از خانواده شهید محمدحسین حدادیان شهید مدافع امنیت وطن اختصاص داشت.
مادر این شهید بعد از دریافت هدیه یادبود خود در سخنانی عنوان كرد: تاریخ بار دیگر این روزها تكرار شده است. ولی زمان ما با تمام قدرت وارد میدان شده است و فریاد «این عمار» بلند كرده و ما تنها نظاره گر اوییم. پسر شهیدم در وصیت نامه اش نوشته خدا می داند چه غم هایی در دلم است از غربت این سید (رهبر معظم انقلاب اسلامی) كه فكر كردن به آن حتی به من صدمه می زند. او به درجه ای از بصیرت رسیده بود كه تاب و قرار نداشت و جانش را بر سر این عقیده گذاشت. ما هم امیدواریم و از شهدا مدد می خواهیم تا رهبرمان را در این غربت تنها نگذاریم. باید همه با همه توان به میدان بروی. رهبر ما به تنهایی از چپ و راست شمشیر می زند و نباید بگذاریم در این میدان تنها و غریب بماند. بچه های انقلابی باید با همه توان وارد میدان شوند. از خداوند مدد بخواهیم كه برای جبران كم كاریمان و برای خدمت به ولی فقیه زمانمان بیشتر از پیش در خدمت او باشیم.
بخش دیگری از این مراسم به شعرخوانی شاعران انقلاب اسلامی اختصاص داشت و در انتها هم با اكران فیلم سینمایی ۲۳ نفر همراه شد.

1398/10/14
21:46:50
5.0 / 5
4801
تگهای خبر: حوزه هنری , فرهنگ , كتاب , هنر
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
جاوید شو جاوید شو