بررسی سوال نمایندگان از وزیر فرهنگ در كمیسیون فرهنگی

بررسی سوال نمایندگان از وزیر فرهنگ در كمیسیون فرهنگی

جاوید شو: سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توضیح بررسی های جلسه امروز كمیسیون متبوع خود از بررسی سوال نمایندگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست آگاهی داد.


سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با ایسنا درباب جلسه امروز كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه امروز درباب بررسی سوال نمایندگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
وی ادامه داد: سوال آقای قاضی پور نماینده مردم ارومیه درباب چرایی تاخیر در تكمیل تالار مركزی ارومیه بود كه قرار شد تیمی متشكل از وزارت فرهنگ، استانداری، نمایندگان ارومیه و سازمان برنامه بودجه سوژه را پیگیری كنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: سوال بعدی آقای قاضی پور درباب علت عدم صدور مجوز برای روزنامه به زبان تركی بود كه به دنبال آن در این نشست مقرر شد تا معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بررسی شرایط روزنامه سوژه را پیگیری كند.
وی افزود: سوال آقای خادمی نماینده مردم ایذه و باغملك درباب نابسامانی در مدیریت و هتك حرمت افراد در یك رسانه دولتی بود كه مقرر شد تا اختتام شهریور ماه سوژه بوسیله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.
ذوالقدر اظهار داشت: وزیر و معاون مطبوعاتی وزارتخانه در پاسخ به سوال سوال آقای پوربافرانی نماینده مردم نائین درباب علت افزایش قیمت كاغذ و چاپ روزنامه ها و یارانه نشریات با عنایت به تعادل در بازار كاغذ توضیحاتی را ارائه دادند.
سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس افزود: سوال آقای عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس نیز درباب چرایی عدم اقدامی مثبت برای ترویج فرهنگ كتابخوانی از طرف وزارتخانه و چرایی تعطیلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بود كه به دنبال آن مقرر شد سوژه بررسی و تا تاریخ ۹۸/۷/۱ گزارشی تطبیقی از اعتبارنامه ادارات شهرستان های حوزه انتخابیه آقای عبدالهی داده شود تا ایشان نظر دهند.




منبع:

1398/06/15
23:21:03
5.0 / 5
4442
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
جاوید شو جاوید شو