معاون وزیر تعاون:

پنجمین همایش ملی فرهنگ كار

پنجمین همایش ملی فرهنگ كار

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری پنجمین همایش ملی «فرهنگ کار» در اسفندماه سالجاری اطلاع داد.



به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ابراهیم صادقی فر روز چهارشنبه در نشست خبری کارگروه کارگری و کارآفرینی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پنجمین همایش ملی «فرهنگ کار» در ۱۸ اسفند برگزار می گردد.

وی از حضور بانوان در عرصه های اجتماعی و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی سخن گفت و اضافه کرد: در ۴۰ سال قبل شاهد حضور درخشان بانوان در عرصه های مدیریتی و ورزشی بوده ایم بگونه ای که کسب ۲۳ مدال توسط زنان در جمهوری اسلامی رقم خورده و نخستین مدال جودوی زنان متعلق به یک بانوی کارگر است.

صادقی فر از بهره برداری ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا آخر دولت دوازدهم اطلاع داد و اضافه کرد: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر هم عصر امروز در سالن ورزشی شهید معتمدی برگزار می گردد و تا پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی همینطور از تشکیل کانون صنفی بانوان وزارت رفاه اطلاع داد و اظهار داشت: این کانون یک نمونه ایده آل از کانون های صنفی است که می تواند در عرصه های مختلف از بانوان حمایت کند و محمد شریعتمداری وزیر تعاون دستور راه اندازی این کانون را به معاونت فرهنگی ابلاغ کرده تا تاسیس کانون صنفی زنان را در دستور کار قرار دهد.

ادامه دارد...




منبع:

1399/11/15
13:22:27
0.0 / 5
833
تگهای خبر: فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
جاوید شو جاوید شو