پس از انتصاب در مسئولیت های جدید صورت گرفت؛

تقدیر از زحمات امیرزاده و سیدآبادی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

تقدیر از زحمات امیرزاده و سیدآبادی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

جاوید شو: طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد از زحمات همایون امیرزاده مشاور پیشین امور اجرایی این معاونت و علی اصغر سیدآبادی مدیركل دفتر مطالعات و برنامه ریزی كتابخوانی تقدیر به عمل آمد.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، مراسم تودیع و معارفه دو تن از مسئولان قدیم و جدید دو حوزه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ظهر امروز یكشنبه هشتم مهرماه با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران ستادی و مسئولان تشكل های حقوقی صنعت چاپ و نشر در محل وزارت ارشاد برگزار گردید.
در این مراسم، جوادی ضمن اشاره به منش همایون امیرزاده مشاور سابق امور اجرایی این معاونت و همینطور علی اصغر سیدآبادی مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی كتابخوانی از اینكه دیگر این دو همكار را در كنار خود ندارد، اظهار تاسف و برای ایوب دهقان كار مشاور جدید اجرایی معاونت فرهنگی و همینطور ابراهیم حیدری مدیركل جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی كتابخوانی، آرزوی توفیق كرد.
سپس امیرزاده كه هم اكنون بعنوان رئیس مركز روابط عمومی وزارت ارشاد فعالیت می كند، با اشاره به سابقه ۶ ساله همكاری خود با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به تلاقی دو نوع نگاه سیاسی به مسائل فرهنگی در اواخر دولت دهم و ابتدای دولت یازدهم اشاره نمود و با ذكر مثالی اظهار داشت: اذعان می كنم كه هیچگاه فكر نمی كردم تا این میزان با كسی مثل آقای علی اصغر سیدآبادی، رفیق شوم!
وی خرد جمعی را خصوصیت بارز فعالیت در دوره یادشده در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد خواند و حلقه پیوند این دو نگاه را جاذبه شخص سید عباس صالحی در دوره مسئولیتش در معاونت فرهنگی عنوان نمود.
رئیس جدید مركز روابط عمومی وزارت ارشاد همینطور اظهار داشت: تلاش می نماییم كه در حوزه روابط عمومی تریبون همه معاونت های وزارت ارشاد و بخصوص معاونت فرهنگیان باشیم.
امیرزاده با اشاره به اینكه دل كندن از معاونت فرهنگی برای او سخت بوده است، به پیشنهاد وزیر ارشاد برای تصدی مسئولیت مركز روابط عمومی وزارت ارشاد توسط وی پرداخت و اظهار داشت: پس از چند هفته كلنجار رفتن، در نهایت یك روز آمدم و به آقای جوادی گفتم كه می خواهم به روابط عمومی وزارت ارشاد بروم.
در این مراسم همینطور علی اصغر سیدآبادی در سخنانی از همكاران سابق خود در دفتر مطالعات و برنامه ریزی كتابخوانی معاونت فرهنگی حلالیت طلبید و كمك همه متخصصان را برای دستیابی به توفیقات بیشتر در مسئولیت دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهان شد.
در آخر این مراسم، حكم معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد به ایوب دهقان كار مشاور جدید اجرایی این معاونت و همینطور ابراهیم حیدری مدیركل دفتر مطالعات و برنامه ریزی كتابخوانی وزارت ارشاد تقدیم و با اهدای هدایا و لوح های تقدیری از زحمات همایون امیرزاده و علی اصغر سیدآبادی در دوره پیشین تقدیر گردید.

1397/07/11
13:03:04
0.0 / 5
4684
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ , وزارت ارشاد
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
جاوید شو جاوید شو