معاون پارلمانی آستان قدس رضوی:

استفاده هدفمند از فضای مجازی یك لزوم است

استفاده هدفمند از فضای مجازی یك لزوم است

جاوید شو: معاون پارلمانی آستان قدس رضوی بابیان اینكه استفاده هدفمند از فضای مجازی یك لزوم برای جامعه است، اظهار داشت: باید از این ظرفیت مقابل تهدیدات دشمنان بهره برد.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن ملك محمدی در نشست شامگاه جمعه خود با تشكل های دینی و قرآنی، فعالان فرهنگی و فضای مجازی و پایگاه های بسیج سمنان به میزبانی مجتمع ولایت تبلیغات اسلامی این شهرستان، ضمن بیان اینكه استفاده هدفمند از فضای مجازی یك لزوم برای جامعه است، تاكید كرد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای خنثی سازی تهدیدات دشمنان مقابل خودشان استفاده نمائیم.
وی اضافه كرد: برای مقابله با خیلی از تهدیدهای سایبری و فرهنگی دشمنان می بایست امروز با استفاده از فضای مجازی، فرهنگ اسلام ناب محمدی را نهادینه نماییم كه این امر یك رسالت برای فعالان فرهنگی و به خصوص حوزه فضای مجازی است.
ضرورت تكیه بر توانمندی جوانان
معاون آستان قدس در امور مجلس ضمن تاكید بر اینكه امروز با تاكید بر توان جوانانمان می بایست در فضای مجازی ابهت استكبار جهانی را بشكنیم، تاكید كرد: ما با این كار می توانیم افول و سقوط استكبار را به رخ جهانیان بكشیم.
ملك محمدی بابیان اینكه مبارزه با اسلام هراسی یكی از دستاوردهای استفاده درست از ظرفیت فضای مجازی است، بیان كرد: كوشش برای محوریت جبهه مقاومت و الگو شدن برای جهانیان دیگر محوری است كه با استفاده درست و صحیح از فضای مجازی می توانیم به آن دست یابیم.
وی استفاده از فضای مجازی را ظرفیتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب دانست و افزود: باید بتوانیم در فضای مجازی تهدیدها را با فرصت بدل نماییم چراكه امروز نیاز جامعه ما در مقابل هجمه وسیع شبكه های مجازی و ماهواره ای، این امر است.
ایستادگی در مقابل شبكه های ماهواره ای
معاون پارلمانی آستان قدس بابیان اینكه ۵۱۵ شبكه معاند مربوط به كودكان و نوجوانان كشور فعالیت می نمایند، اظهار داشت: این نشان از برنامه وسیع دشمنان در امتداد ترویج فرهنگ غربی دارد ما امروز باید تهدیدات را بشناسیم و بدانیم كه الان ۳۹۹ شبكه باز غیرت نسل جوان را هدف قرارگرفته است و ۴۰۷ شبكه مذهبی در تبلیغ ادیان و مذاهب، جدایی دین از سیاست را به جامعه تزریق می كنند.
ملك محمدی معرفی فرهنگ دفاع مقدس و نشر ارزش های انقلاب را یكی از طریق های تبدیل كردن این تهدیدات به فرصت دانست و تاكید كرد: با استفاده از تولید محتوای فاخر فرهنگی و دینی در فضای مجازی در عرصه كنونی می بایست از تبلیغات مسموم و دروغ سازی های دشمنان دوری كرد.
وی بابیان اینكه ۳۱ شبكه ماهواره ای به صورت شبانه روزی ایران را مورد بمباران تبلیغاتی قرار می دهند، افزود: باید در مقابل این شبكه ها اقدامی صحیح و به موقع انجام داد، ما معتقد هستیم كه امروز با عزم جدی و با مدیریت درست بر فعالیت اثرگذار حوزه فضای مجازی در سایه شناخت نیازهای فرهنگی كشور می توان جلوی هجمه های فرهنگی دشمن را گرفت.
معاون پارلمانی آستان قدس در ادامه اظهار داشت: استفاده هدفمند از این فضا، بستری برای نهادینه كردن فرهنگ ناب اسلام، موضوعی است كه فعالان فضای مجازی و فرهنگی كشور و به خصوص جوانان فعال در این حوزه باید آنرا مدنظرشان قرار دهند.

1397/10/29
15:08:11
5.0 / 5
4385
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
جاوید شو جاوید شو