در آستانه آئین كهن یلدا برگزار می شود

خشت هایی به قامت یلدا با همراهی كودكان كار

خشت هایی به قامت یلدا با همراهی كودكان كار

جاوید شو: كودكان كار كوره های آجرپزی جنوب شهر تهران، روز بیستم مهمانان ویژه مراسم جشن یلدای فرهنگسرای مهر با عنوان خشت هایی به قامت یلدا خواهند بود.



به گزارش جاوید شو به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی مراكز فرهنگی هنری منطقه نوزده تهران، سعید رنجبریان، مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 و رئیس فرهنگسرای مهر با بیان این خبر اظهار داشت: عوامل مراسم «خشت هایی به قامت یلدا» مفتخر هستند كه در آستانه آئین كهن یلدا، طی مراسمی، روز خویش را با همراهی كودكان شریف كار در كوره های آجرپزی واقع در جنوب شهر تهران جشن بگیرند.
رنجبریان با اشاره به اینكه برای برگزاری این مراسم چهره ها و جریان های مختلفی مشاركت كرده اند، اضافه كرد: گروه جهادی «حنیفا» در این مراسم همراهی و مشاركت خوبی با ما داشته است.
به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 و رئیس فرهنگسرای مهر جشن «خشت هایی به قامت یلدا» روز سه شنبه بیستم آذرماه از ساعت 14 در كوره های آجرپزی محله دولتخواه تهران برگزار می گردد
وی توضیح داد: كودكان كار میهمان این برنامه، در آستانه شب یلدا با برنامه های متنوعی نظیر شاهنامه خوانی، نمایش شاد موزیكال، قصه گویی و بازی های سنتی و محلی اوقات فرهنگی روحیه بخشی را سپری خواهند كرد.
رنجبریان در انتها اضافه كرد: در حاشیه این برنامه، مراسم نمادین شب چله به همراه كودكان كار و خانواده های ایشان دور كرسی برگزار شده و بعد از تفال به دیوان حافظ، هدایایی هم به رسم یادبود به آنها اهدا خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگی هنری منطقه نوزده تهران، می توانند به نشانی اینترنتی mehr.farhangsara.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن: 55032500 تماس بگیرند.



1397/09/27
14:58:34
5.0 / 5
4624
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ , هنر
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
جاوید شو جاوید شو