داوران جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شدند

داوران جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شدند

به گزارش جاوید شو داوران سه بخش چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان معرفی گشتند.


به گزارش جاوید شو به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، محسن حموله- دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی- در احكامی جداگانه جاوید مقدمی- تولیدكننده و عضو هیئت مدیره انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی، مدرس طراحی بازی های فكری و طراحی اسباب بازی، محمدحسین فرجو- كارشناس فرهنگی در حوزه اسباب بازی و داور سه دوره گذشته ی این جشنواره، عادل بزدوده- هنرمند و پیشكسوت عرصه نمایش عروسكی و تئاتر، حسن سیرانی- مشاور در زمینه تولید اسباب بازی، داور طراحی اسباب بازی و مدرس كارآفرینی در دانشگاه الزهرا و دانشگاه هنر و آزاده بیات- طراح و مجری دوره آموزشی طراحی اسباب بازی در دانشگاه علم و فرهنگ، مشاور و طراحی تولید بسته های آموزشی بازی های سنتی را بعنوان گروه داوری چهارمین دوره منصوب نمود.
حموله با اشاره به تجربه، دانش و تعهد اعضای گروه داوری در حوزه اسباب بازی و سرگرمی كودكان و نوجوانان از آن ها خواسته كه با تدبیر، دقت و نگاهی جامع به بررسی و ارزیابی اسباب بازی ها و سرگرمی هایی بپردازند كه در سه بخش ایده های نو، اسباب بازی ثبتی و اسباب بازی های دارای مجوز تولید، در سال ۹۶ به دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی ارائه شده اند.
آثار رسیده به بخش داوری پایانی در حوزه اسباب بازی های ثبت شده ۸۳ اسباب بازی، در بخش مجوز تولید ۱۰۴ اسباب بازی و ایده های بازار ۱۹ اسباب بازی است.
این اسباب بازی ها در شش گروه فرهنگی، هنری، فكری، آموزشی و كمك آموزشی، كامپیوتری و الكترونیكی، كمك درمانی و حركتی مهارتی بررسی خواهند شد.
چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۲۶ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ در مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد.


 

1397/08/06
13:42:00
5.0 / 5
4613
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ , هنر , هنرمند
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
جاوید شو جاوید شو