حضور جهادگران فرهنگی روایت فتح در مناطق سیل زده گلستان

حضور جهادگران فرهنگی روایت فتح در مناطق سیل زده گلستان

جاوید شو: جهادگران فرهنگی روایت فتح با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان به ثبت وقایع و مستندسازی اقدامات انجام شده و شرایط و وضعیت موجود پرداختند.


به گزارش جاوید شو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، امین صافی زاده - مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح - با بیان این خبر اظهار داشت: به سبب بحران پیچیده و مشكلات عدیده ای كه در استان گلستان و براثر سیل و بارندگی شدید بوجود آمد، تصمیم بر این شد تا گروهی به نمایندگی از روایت فتح و با هدف خدمت به لطمه دیدگان راهی این مناطق شوند. براین اساس یك گروه متشكل از دو عكاس، دو فیلمبردار و یك نفر متصدی امور فضای مجازی و یك مدیرتولید از جانب روایت فتح به منطقه اعزام شدند تا در بطن حادثه به ثبت وقایع و مستندسازی حادثه اقدام نمایند.
او اضافه كرد: بنا به گزارش های دریافتی كلیه ظرفیت و توان گروه های جهادی، نیروهای بسیجی و سپاه و ارتش و هلال احمر در حال خدمت رسانی به لطمه دیدگان هستند و به صورت خودجوش باز شاهد حضور تعدادی از مدافعان حرم، طلاب و حتی دانش آموزان دبیرستانی باز هستیم.
وی فعالیت های بسیج، ارتش، سپاه و هلال احمر را ستودنی توصیف كرد و اظهار داشت: بنیاد فرهنگی روایت فتح با اعزام این گروه در بطن و محل حادثه روایت متفاوتی را از حضور نیروهای ارزشی و بسیجی در چارچوب خدمت به مردم عزیز كشور را عرضه خواهد كرد كه ان شاءالله در آینده ای نزدیك شاهد انعكاس این مساله بوسیله رسانه ملی خواهیم بود.



1398/01/13
13:27:42
5.0 / 5
4597
تگهای خبر: فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
جاوید شو جاوید شو