وزیر میراث فرهنگی از عملكرد كانون جهان گردی و اتومبیل رانی قدردانی نمود

وزیر میراث فرهنگی از عملكرد كانون جهان گردی و اتومبیل رانی قدردانی نمود

به گزارش جاوید شو وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: خوشبختانه اقدام های خوبی در چهار سال قبل در کانون جهان گردی و اتومبیل رانی انجام شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی اصغر مونسان در نشست با مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره و مجمع کانون جهان گردی و اتومبیل رانی اضافه کرد: انتظار داریم که این اقدامات خوب تداوم یابد و چند پروژه مهم هم از جانب این شرکت با هدف کمک بیشتر به حوزه گردشگری تعریف و اجرایی شود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اضافه کرد: مأموریت اصلی کانون این است که با استفاده از ظرفیت های در رابطه با حوزه اتومبیل رانی به رونق حوزه گردشگری کمک نماید، خوشبختانه تابحال اقدامات خوبی از جانب کانون انجام شده که برگزاری رالی تورها تنها یک نمونه است و من انتظار دارم این مورد با جدیت بیشتری پیگیری شود و برگزاری رالی تورهای گردشگری با اطلاع رسانی بیشتر و در سطح گسترده تر ادامه یابد.
مونسان در ادامه با تبریک ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات و هورامان و راه آهن سراسری ایران اظهار داشت: خوشبختانه این دو پرونده به اسم ایران ثبت جهانی شده و با عنایت به اینکه هر دو پرونده در واقع مسیرهایی هستند که در یونسکو ثبت شده اند، کانون جهان گردی و اتومبیل رانی نسبت به برگزاری رالی تورهای گردشگری برای این دو مسیر اقدام نماید.
وی به برگزاری رالی تورهای مختلف از جانب کانون جهان گردی و اتومبیل رانی همچون رالی خودرو های تاریخی و کلاسیک اشاره نمود و افزود: برگزاری این گونه رالی ها می تواند سبب تقویت نشاط اجتماعی شود؛ ضمن اینکه بطور حتم برگزاری رالی تور در منطقه اورامانات - هورامان سبب معرفی هرچه بیشتر این منطقه، رونق گردشگری و افزایش حضور گردشگران می شود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همینطور به گزارش مدیرعامل کانون جهان گردی و اتومبیل رانی در این نشست اشاره نمود و توضیح داد که ظرفیت های بسیار خوبی در کانون وجود دارد و اعتقاد من این است که باید کارهای اساسی در این مجموعه صورت گیرد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه تابحال اقدام های خوبی انجام شده و گزارش خوبی را هم مدیرعامل کانون ارائه نمود. من از تک تک مدیران و کارکنان کانون جهان گردی و اتومبیل رانی به سهم خودم تشکر می کنم و برای همه آنها روزهای خوبی را آرزو می کنم.»
همچنین حسین اربابی مدیرعامل کانون جهان گردی و اتومبیل رانی در این جلسه با عرضه گزارشی از مهم ترین اقدام ها و فعالیتهای چهار ساله کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، اظهار داشت: کانون از سال ۱۳۱۴ تاسیس شده و با ده ها سال تجربه در مورد برگزاری انواع مسابقات اتومبیل رانی، رالی و برگزاری نمایشگاه، کمپینگ، صدور اسناد بین المللی رانندگی و خودرو، امداد خودرو، خدمات مسافرتی و گردشگری و... جزو شرکتهای برتر و با سابقه در سطح ملی و بین المللی است.
وی اضافه کرد: در هر دو حوزه اتومبیل رانی و گردشگری در کانون اقدامات بسیار خوبی در چهار سال قبل انجام شده و گواهی نامه بین المللی که از جانب این شرکت عرضه می شود، در ۱۸۵ کشور دنیا معتبر است.
در این نشست محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و منابع، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و بین الملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و برخی از اعضای هئیت مدیره و اعضای مجمع کانون جهان گردی و اتومبیل رانی حضور داشتند.



منبع:

1400/05/06
22:52:33
5.0 / 5
977
تگهای خبر: خدمات , شركت , صنایع دستی , فرهنگ
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
جاوید شو جاوید شو