در اولین جلسه نیماد مطرح شد

زمان انتشار فراخوان گرنت اصلی و گرنت پژوهشگر فرهیخته

زمان انتشار فراخوان گرنت اصلی و گرنت پژوهشگر فرهیخته

اولین نشست شورایعالی مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) در سال ۱۴۰۰ با حضور رؤسای کمیته های تخصصی مؤسسه برگزار گردید.



به گزارش جاوید شو به نقل از ایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر نجفی، معاون وزیر بهداشت و رئیس مؤسسه به معرفی دکتر سید فرزاد محمدی بعنوان دبیر مؤسسه و دکتر مصطفی قانعی بعنوان رئیس کمیته فناوری و نوآوری در علوم پزشکی پرداخت و سپس دستورکارهای اصلی در رابطه با سیاستگذاری و هماهنگی برنامه پشتیبانی از طرح های تحقیقاتی مؤسسه در کمیته های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمان بندی فراخوان های در دستور کار مؤسسه، برای خردادماه مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد فراخوان گرنت اصلی و گرنت پژوهشگر فرهیخته به مدت یک ماه و از اول لغایت ۳۱ خردادماه اطلاع رسانی شود.

همچنین اقدامات پیشنهادی برای توسعه راهبرد پژوهش تقاضامحور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در به روزرسانی عناوین فراخوان مورد نظر قرار گیرد.

توسعه راهبرد «شراکت متوازن، پویا و فراگیر» و سیاست «فرصت های برابر» برای همکاری با موسسه عضویت در کمیته های آن هم مبحث دیگری بود که مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد شیوه های جلب مشارکت و همکاری محققان با مؤسسه تبیین و عرضه شود.

بنابر اعلام وبدا؛ دریافت گواهی کسر از حقوق بابت ضمانت پیش پرداخت طرح های مصوب مؤسسه بعنوان آخرین دستورکار جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قراردادهای بعدی مؤسسه اجرایی شود.





منبع:

1400/02/02
13:06:42
5.0 / 5
867
تگهای خبر: برنامه
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
جاوید شو جاوید شو